Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2018 11:58 - Какво носи в раницата си началник на кабинет? Жезъла на шефа
Автор: kraskal Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3848 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ще ме прощавате, но това вашето е смешен плач. Една секретарка, началник на кабинет, била заменила шефа си на неговия пост.

И какво толкоз. Казано е, че всеки редник носи в раницата си маршалски жезъл. Кой го е казал ли? Ами, мъже, които са ходили в казарма. То, аз съм ходил, ама жезъл не съм мъкнал и стигнах до…запасен офицер…най-много до капитан.

Не е страшното, ако една секретарка замести своя шеф на ръководна позиция.

Та, нима нашата история не помни такива чудеса на кариерното развитие?

Не знам дали примерът е удачен, но един бивш министър на вътрешните работи стана началник на кабинет, а един бодигард на бивш държавен ръководител зае след време позицията на държавен ръководител.

Виж обратното положение би било по-стряскащо…някой шеф да се превърне в секретарка.

Жените са незаменими. Добре че са те, иначе ние мъжете какво ще правим без тях.

Сещам се за либийският държавен ръководител Муамар Кадафи, чиито бодигардове бяха…жени.

Сещам се за „Ангелите на Чарли“

Сещам се за баба ми, лека и пръст, която имаше свръхсилата да нахлуе на игрището,  докато играя футбол и да ми опъне кърпа на гърба под фланелката, за да ми попива потта. А сега какво? Вие двамата с баба ви пиете кафе.

Щом един началник на кабинет може да стане министър или вицепремиер, значи имаме български вариант на американската мечта.

Но кой мечтае да бъде нашенския Тръмп? Сидеров, Бареков, Трифонов, Марешки? Тях пък барем един папа да беше ги погалил по главата, че да се напъват толкоз.

Толкова много мъжкари се извървяха в българската политика. И почти никой от тях не е бил на нивото на една Ренета Инджова, да речем.  Или на Татяна Дончева…

Може пък изборът на новата вицепремиерка да е знак, че вървим към женско царство, а?

Зависи обаче коя ще ни е царицата.

Преди години на един коктейл се доближих до Анастасия Мозер и я попитах „Г-жо Мозер, кога в Бургас ще имаме силен земеделски водач?“, а тя ме измери с поглед тъй от високо и ми рече „Ами, работете за това млади човече“, а аз пък отвърнах „Ами, полагаме усилия госпожо“, пък отстрани колегата ми Веселин изблещено ни гледаше.

После той ме дръпна  и ме попита „Ти пък какво общо имаш със земеделците“, а аз признах, че нямам нищо общо с тях и те нямат нищо общо с мен, но просто ми харесва поведението на Анастасия Мозер като политик и затуй съм я заговорил.

„Какъв си простак“ – заключи приятелят ми, но не обясни защо ми слага такава диагноза. Защото не съм земеделец или защото така…

Та, си мисля ,че ако се появят силни жени в българската политика, може би това няма да е лошо за българската политика и за жените и за мъжете.

А новата вицепремиерка силна жена ли е? Не знам, не я познавам. Жената поиска две седмици време и щяла да почне да работи за увеличаване на доходите. Ами, дано успее.

Защото казано е, че в раницата си всеки началник на кабинет носи… жезъла на началника

Но …какъв е тоя син кон в рекламата на някакви бисквити??? Предизвиква напрежение. То и розова кобила да бяха турнали , пак щеше да е същото.

Както и да е



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraskal
Категория: Лични дневници
Прочетен: 95318
Постинги: 83
Коментари: 42
Гласове: 31
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930